fbpx

Hurtig levering – Prisgaranti – Fri fragt på alt

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre? 

Du modtager en tracking email. På varer som leveres med fragtmand er det vigtigt at du er hjemme på adressen ved levering. Har du ikke mulighed for at være hjemme skal du kontakte os hurtigst muligt. Hvis der imod alt forventning sker en forsinkelse på din ordre, vil du modtage besked herom. Hvis din ordre er forsinket med mere end 48 timer og du IKKE har modtaget en besked herom bedes du kontakte os på info@tomorrowsdesign.dk

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse? 

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse i løbet af en times tid (efter dit køb) opfordrer vi til at du kigger i spam. Hvis den ikke er at finde der heller må du endelig skrive til os. 

Hvorfor har jeg kun modtaget en del af min bestilling?

I nogle tilfælde bliver dine varer sendt direkte fra mærket du har købt. Derfor, hvis du har købt flere forskellige mærker vil din ordre kommer i forskellige pakker/leveringer.

Hvordan returnere jeg min ordre?

Hvis du vil returnere din ordre skal du kontakte os på email, info@tomorrowsdesign.dk. Herefter vil vi sende dig returlabel. Omkostninger for returforsendelse vil blive fratrukket ved tilbagebetaling. 

Jeg kan ikke logge ind på min konto? 

Hvis du ikke kan logge ind på din konto kan du trykke på knappen “glemt kodeord” og få tilsendt en ny kode til din konto. Hvis du stadig ikke kan logge ind kan du sende en email til admin@tomorrowsdesign.dk, hvorefter vores kundesupport vil kontakte dig hurtigst muligt

Kan jeg afhente mine møbler?

Det er ikke muligt at afhente sine møbler på dette tidspunkt da vores kontor i Valby ikke har møblerne stående.