Ofte stillede spørgsmål
Hvornår modtager jeg min ordre?
Du kan se leveringstiden på produktsiden. Hvis der imod alt forventning sker en forsinkelse på din ordre, vil du modtage besked herom. Hvis din ordre er forsinket med mere end 48 timer og du IKKE har modtaget en besked herom bedes du kontakte os på info@tomorrowsdesign.dk
Hvorfor har jeg kun modtaget en del af min bestilling?
I nogle tilfælde bliver dine varer sendt direkte fra mærket du har købt. Derfor, hvis du har købt flere forskellige mærker vil din ordre kommer i forskellige pakker/leveringer.
Hvordan returnere jeg min ordre?
Hvis du vil returnere din ordre skal du kontakte os på email, info@tomorrowsdesign.dk. Herefter vil vi sende dig returlabel. Omkostninger for returforsendelse vil blive fratrukket ved tilbagebetaling.
Jeg kan ikke logge ind på min konto?
Hvis du ikke kan logge ind på din konto kan du trykke på knappen “glemt kodeord” og få tilsendt en ny kode til din konto. Hvis du stadig ikke kan logge ind kan du sende en email til admin@tomorrowsdesign.dk, hvorefter vores kundesupport vil kontakte dig hurtigst muligt
Kan jeg afhente mine møbler?
Det er ikke muligt at afhente sine møbler på dette tidspunkt